چرا سایت ثریاکو بهترین سایت برای خرید لوازم یدکی می باشد؟

افرادی که از ماشین های مدل بالا استفاده می کنند در کشور ما به دلیل تحریم  همواره با معضل تامین قطعات اورجینال مواجه هستند.  این مشکل به ویژه در ماشین های با کیفیتی که نیاز به قطعات مصرفی دارند بیشتر می باشد.  این قطعات به دلیل گذشتن عمر آنها باید تعویض شوند. در صورتی که می خواهید با اطمینان قطعه اورجینال خرید کنید از سایت ثریاکو خرید خود را انجام دهید.

اهمیت قطعه اورجینال در ماشین های با تکنولوژی جدید:

امروزه خودرو های تولیدی به دلیل استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا از قطعات پیچیده تر استفاده می کنند. به  همین دلیل حساسیت اورجینال بودن این قطعات به ویژه در بخش قطعات برقی بسیار بالا می باشد.  صاحبان خودروهایی مانند: مزدا 3،  سانتافه که در مدل های مختلف در کشور ما وجود دارند در صورت اورجینال نبودن قطعات قطعا به مشکل بر خواهند خورد. سایت با موجود کردن انواع قطعات مختلف این خودروها  توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

مهمترین قطعات موجود در سایت ثریاکو

مواردی که در این بخش نام می بریم  به دلیل نایاب بودن در این قسمت اشاره شده است  در صورتی که  بسیاری از قطعات روتین انواع خودرو  نیز  در این سایت به راحتی قابل خرید می باشد:

  1. سپر مزدا: منظور از این قطعه سپر مزدا 3 قدیمی و نیوفیس می باشد که هردو با بهترین کیفیت و به صورت اورجینال موجود می باشد . این سپر به صورت اورجینال دارای محل سنسور بر روی خود می باشد که  برای سپر جلو و عقب مناسب است.  همچنین محل قرارگیری بالشتک های ضربه گیر بر روی این سپر ها به دلیل فابریک و اورجینال بودن تغییر نکرده و همچنین نیاز به تغییر  محل پیچ کردن بر روی بدنه را  نخواهد داشت.

لوازم اورجینال

  1. قطعات مزدا 3: تمامی قطعات مصرفی و غیر مصرفی هر دو مدل مزدا 3 از جمله مزدا 3 اتاق قدیم و نیو فیس در این فروشگاه سایت موجود می باشد. از جمله قطعات مهمی که برای این نوع خودرو ها نیاز است و معمولا هم این روزها کمیاب شده است عبارت است از: استارت مزدا و انواع مدل های آن. این استارت بر اساس کیلس بودن و یا ساده بودن متفاوت بوده و با توجه به اینکه جز مهمترین قطعات برقی خودرو محسوب می شود از حساسیت بالایی برخوردار است.
  2. سپر سانتافه: خودرو سانتافه از محبوب ترین خودروهای موجود در کشور می باشد که در حال حاضر از قدیمی ترین مدل تا جدیدترین مدل در کشور مورد استفاده قرار میگیرد. این فروشگاه در سایت ما با توجه به محبوبیت این خودرو انواع سپر فابریک جلو و عقب را موجود کرده است. این سپر ها برای انواع مدل های 2008 و نیو فیس 2014 موجود می باشد. تمامی این سپر ها به صورت کاملا اورجینال بوده و کاملا  قالب بدنه و هماهنگ با سنسور ها، بالشتک های ضربه گیر و گلگیر ها می باشد  و در صورت تعویض هیچ ناهماهنگی در ویو جلو و عقب خودرو مشاهده نخواهد شد.
  3. قطعات سانتافه 2008: فروشگاه ثریا کو تمامی قطعات این مدل از سانتافه را که جز قوی ترین و پر استقبال ترین خودرو ها در زمان عرضه بود موجود دارد. این قطعات همگی اورجینال و با کیفیت بالا می باشند. این محصولات به دو نوع مصرفی و غیر مصرفی تقسیم می شوند. از جمله قطعات مصرفی این مدل از  خودرو سانتافه می توان به: لنت ترمز، دیسک صفحه، زنجیر تایم و غیره اشاره کرد که همگی اورجینال و با کیفیت می باشند. از لوازم یدکی غیر مصرفی در این فروشگاه می توان به واشر سرسیلندر، رادیاتور، منجید اگزوز، وسایل کامل زیر بندی، سوزن انژکتور و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.
  4. قطعات سانتافه 2014: با توجه به کیفیت و آپشن های این مدل از کمپانی هیوندای مدل های بعدی نیز مورد استقبال خریداران قرار گرفت و به ویژه در کشور ما مدل جدید نیوفیس و فیس لیفت آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به طبع زمانی که ماشینی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد قطعات یدکی آن نیز بیشتر نیاز خواهد بود. سایت https://sorayaco.com با علم به این موضوع قطعات اورجینال تمامی مدل های این ماشین با کیفیت را در فروشگاه خود موجود کرده است. یکی از بیشترین مواردی که در این مدل از خودرو سانتافه مورد نیاز است یاتاقان می باشد زیرا که این ماشین ها در این مدل در زدن یاتاقان ید طولانی دارند و در صورت عدم کیفیت مناسب قطعه این مشکل ادامه دار خواهد بود.

چرا باید از سایت ثریاکو  خرید قطعات خودور خود را انجام دهیم؟

تمامی استفاده کنندگان از خودروهای با آپشن بالا و به اصطلاح وارداتی مایل هستند که از قطعاتی برای خودرو خود استفاده کنند که اورجینال بوده و دوباره کاری برای تعویض قطعات خودرو انجام نشود. در این بخش  به دلیل محبوبیت سایت  برای خرید لوازم یدکی اشاره خواهیم کرد:

  1. این فروشگاه دارای تمام لوازم مصرفی و غیر مصرفی اورجینال برای تمامی خودرو های پر مصرف کشور می باشد.  که این قطعات شامل تمامی مدل های قدیمی و جدید می شود.
  2. قیمتی که شما این قطعات را خریداری می نمایید کاملا منصفانه و رقابتی بوده و قابلیت استعلام از تمام مراکز دیگر را دارد. این مقایسه باید با توجه به برند قطعه و اورجینال بودن آن صورت پذیرد.
  3. در این سایت شما میتوانید علاوه بر خرید قطعات ماشین ها وارداتی قطعات انواع ماشین های تولید داخل، خودروهای پر تیراژ چینی را نیز خریداری نمایید.

لوازم انواع خودرو ها

  1. این سایت علاوه بر قطعات یدکی مذکور دارای انواع لوازم جانبی انواع خودروها نیز می باشد.
  2. سایت ثریاکو  دارای نمایندگی بسیاری از برند های معروف قطعه سازی می باشد. که همه این قطعات دارای ضمانت اصل بودن کالا می باشند.

ثریاکو بزرگترین سایت فروش لوازم و قطعات یدکی کشور می باشد که تقریبا تمام لوازم و قطعات مورد نیاز مشتریان در آن موجود می باشد.

  1. خرید از این فروشگاه آنلاین را با اطمینان خاطر انجام دهید زیرا که دارای تمام مجوز های مورد نیاز از جمله نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. که این به آن معناست که خرید و سفارشات شما علاوه بر خود سایت قابلیت پیگیری از مراجع دولتی و قانونی را نیز خواهد داشت.
  2. خدماتی مانند: ارسال سریع به تمام نقاط کشور، پشتیبانی 24 ساعته، پرداخت در محل البته فقط در شهر تهران، ضمانت اصل بودن کالا و قابلیت عودت دادن کالا تا 7 روز در این فروشگاه برای کاربران محترم ارائه می شود.