مقایسه بهترین چراغ جلو و عقب خودرو 405 پراید سمند پارس دنا 207 و تیبا 206
مقایسه بهترین چراغ جلو و عقب خودرو

مقایسه بهترین چراغ جلو و عقب خودرو:

فرقی نمی کند خودرو شما پژو ۴۰۵ و سمند , پراید , ۲۰۶ , پارس , ۲۰۷ , دنا پلاس , تیبا و … باشد هنگامی که قصد تعویض چراغ جلو و عقب خودرو خود دارید در تنوع زیاد این محصول سردر گم می شوید. ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین چراغ های موجود در بازار را با یکدیگر مقایسه کنیم و نمونه اصلی و فابریکی نصب شده بر روی خودروهای ایران خودرو و سایپا را به شما معرفی کنیم.

چراغ جلو و عقب خودرو دارای چندین بخش می باشد و کیفیت مواد استفاده شده در هر بخش کیفیت محصول و قیمت آن را تعیین می کند.

چراغ جلو و عقب از ۳ بخش کلی تشکیل شده است:

  1. شیشه یا طلق یا بلوری
  2. بدنه اصلی
  3. سیستم برقی یا سوکت

در بازار تولید کنندگان فراوانی هستند که چراغ خودرو تولید می کنند ولی در این مقاله ما بهترین تولید کنندگان چراغ جلو و عقب خودرو را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

چراغ عقب دنا معمولی مدرن کروز اصلی

مقایسه بهترین تولید کنندگان چراغ جلو و عقب خودرو:

تولید کنندگان چراغ خودرو در بازار ایران بسیار زیاد هستند و تنوع قیمتی این محصول هم در بازار بسیار زیاد است اما می توان بهنرین تولید کنندگان این قطعه را موارد زیر دانست:

  1. شرکت کروز
  2. جمع ساز
  3. SNT
  4. مدرن
  5. فناوران

در ادامه با ما باشید تا ۵ بهترین تولید کننده چراغ خودرو را با یکدیگر مقایسه کنیم.

تمامی توضیحات گفته شده در ادامه برای تمامی خودروها می باشد و فرقی نمی کند خودرو شما ۴۰۵ , پراید ۱۳۲,111 , سمند , پارس , ۲۰۷ , دنا , تیبا و… باشد ما به صورت کلی بهترین چراغ جلو و عقب را برای خودرو شما مقایسه خواهیم کرد.

قیمت چراغ جلو ریو اصلی راننده

شرکت کروز:

شرکت کروز یکی از معتبر ترین تولید کنندگان قطعات خودرو در ایران می باشد و توانسته به واسطه استفاده از دانش و تکنولوژی پیشرفته بهترین و با کیفیت ترین چراغ خودرو را تولید و روانه بازار کند.
چراغ جلو و عقب کروز یکی از بهترین و با کیفیت ترین طلق و شیشه را دارا می باشد که باغث طول عمر بالای این محصول در طولانی مدت می شود و بسیار دیر کدر می شوند.
همچنین کیفیت بالای بدنه و آب بندی بالای این محصول خیال مشتری را برای کیفیت بالای این محصول اسوده می کند.

البته باید در نظر داشت که کیفیت بالای این محصول و برند بودن این محصول قیمت چراغ جلو و عقب کروز بسیار بالا بوده و از لحاظ قیمتی در بالای لیست تولید کنندگان این محصول قرار می گیرد.

 

شرکت جمع ساز:

شرکت جمع ساز نیز یکی از بهترین و با کیفیت ترین چراغ های خودرو را در ایران تولید می کند.محصولات این شرکت بسیار با کیفیت هستند و البته کمی قیمت محصولات این شرکت بالاست.مواد استفاده شده در این چراغ بسیار با کیفیت بوده و یکی از با کیفیت ترین طلق های چراغ را دارا می باشد.

شرکت SNT:

شرکت اس ان تی نیز یک شرکت معتبر در تولید و فروش چراغ های عقب و جلو خودروهای داخلی می باشد.این شرکت چراغ های با کیفیت تولید می کند ولی کمی از دو برند جمع ساز و کروز پایین تر است ولی قیمت چراغ جلو و عقب SNT با جمع ساز تقریبا برابر هستند.

شرکت مدرن:

شرکت مدرن نام آشنا در صنعت چراغ خودرو می باشد.عمده مشهوریت این شرکت به دلیل ساخت و فروش چراغ های عقب و جلو با قیمت مناسب و کیفیت خوب است که طرفدار زیادی دارد.کیفیت چراغ و طلق محصولات مدرن کمی از 3 برند قبل پایین تر است ولی دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست.

قیمت چراغ تولیدی مدرن بسیار پایین تر از هر سه برند قبلی می باشد.


خرید چراغ مدرن


شرکت فناوران:

کیفیت چراغ های شرکت فناوارن قابل قبول می باشد و قیمت بسیار مناسبی دارد ولی باید در نظر داشت که طلق و شیشه چراغ محصولات فناوران کمی از برندهای بالا پایین تر هستند.

 

باید در نظر داشت که اکثر برندهای گفته شده در مقطع زمانی تامین کننده اصلی خط تولید ایرانخودرو و سایپا بوده اند و همین امر دلیل بر با کیفیت بودن این برندهاست.

در آخر می توان بهترین چراغ خودرو را براساس قیمت و کیفیت و سطح خرید مشتریان به ترتیب زیر انتخاب و مقایسه کرد:

  1. شرکت کروز
  2. شرکت جمع ساز
  3. مدرن
  4. SNT
  5. شرکت فناوران

معیار انتخاب ما برای مقایسه بهترین چراغ جلو و عقب خودرو 405 ، سمند ، پارس ، پراید ، دنا ، 207 و… کیفیت محصول در برابر قیمت آن می باشد.در صورتی که نظر شما با فرق می کند در زیر پیام خود را بگذارید تا دیگران نیز استفاده کنند.


خرید چراغ خودرو